Kézműves foglalkozással egybekötött nyílt napra várták a leendő elsősöket és szüleiket a Fekete István – Vörösmarty Mihály Általános Iskola és Gimnázium József Attila utcai épületébe, ahol a kreatív időtöltésen túl ismerkedésre és beszélgetésre is lehetőség nyílott az intézmény tanítóival.
– A jó hangulatú délutánra közel hatvan kisgyerek látogatott el családjával – tájékoztatta lapunkat Simonné Kósa Zsuzsa igazgatóhelyettes, aki szerint az óvodások nagyon élvezték a programot, amelyet több más kicsiknek szóló rendezvény mellett minden évben hagyományosan megrendeznek az iskolában.
– Az a célunk, hogy a gyerekek már ismerősként térjenek vissza elsősként az intézménybe, ezért folyamatosan tartjuk a kapcsolatot az óvodákkal, olyan programokat szervezünk, amiben már a nagycsoportosok is részt tudnak venni például a víz vagy a Föld világnapja alkalmából. A kézműves foglalkozások pedig az ismerkedést segítik elő és könnyítik meg a tanítónénikkel, akik nem csak a gyerekekkel beszélgetnek és alkotnak, hanem a szülők felmerülő kérdéseire is válaszolnak – fogalmazta meg az igazgatóhelyettes a játékos sulivárókról a legfontosabbakat.
A mostani alkalommal mozgatható tigrist, katicás szalvétatartót, bárányos dekorációt és papírtányérból kialakított madarat készítettek a gyerekek szüleikkel és a pedagógusok segítségével a tavasz, valamint az Örökös Ökoiskolához kapcsolódó természetszeretet jegyében.
Bertalan Norbert édesanyjával, Bertalan-Hartmann Szilviával érkezett a délutáni kreatív programra. A kisfiú nagyon várta a kézműves foglalkozást és a leendő osztálytársakkal illetve tanító nénikkel a találkozást, ugyanis szeret vágni és ragasztani, szeptembertől pedig a sportos osztályban kezdi majd az első iskolás évét.
– Szimpatikusnak tartom az ilyen alkalmakat, ahol a pedagógusok és a gyerekek kötetlenül ismerhetik meg egymást, ez megkönnyíti a későbbi beilleszkedést és minket szülőket is megnyugtat, hogy jó kezekbe kerül a csemeténk – mondta el a nagycsoportos kisfiú édesanyja, aki már másodszor vett részt a suliváró programon.
Leave a Reply