Ajkai Közös Önkormányzati Hivatal projektmenedzseri, pénzügyi, adminisztrációs feladatokra 2 év határozott időre pályázati ügyintéző munkatársat keres.
A főállású munkakör betöltéséhez bármely diploma és uniós és/vagy hazai projektek kezelésében szerzett legalább egy év igazolható tapasztalat szükséges.
Ellátandó feladatok:
- Aktuális pályázati lehetőségek ismerete § Támogatási kérelmek rögzítése, dokumentálása § Hiánypótlások benyújtása, támogatási szerződések előkészítése § Kifizetési kérelmek, beszámolók, szerződésmódosítások elkészítése, helyszíni ellenőrzéseken való aktív részvétel, projektzárás lebonyolítása § Projektmenedzsment feladatok ellátása § Szakmai partnerekkel való kapcsolattartás (Közreműködő szervezetek, támogatást igénylők, alvállalkozók)
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2022. szeptember 1.
A jelentkezés határideje: 2022. augusztus 5.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Tóth Gergely stratégiai és fejlesztési referens nyújt, a 0688521145 -ös telefonszámon.
A jelentkezés módja: Elektronikus úton, Szabó-Vizy Márta részére a human@hivatal.ajka.hu e-mail címen keresztül részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél megküldésével.
Leave a Reply