Ismét a Bakonykarszt lett a legjobb szolgáltató

Az Ajkai szennyvíztisztító telep (Fotó: Bakonykarszt)

Két év után ismét az Ajkán is szolgáltató Bakonykarszt Zrt. lett az első helyezett a Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatal által végzett országos felmérésben, amelyen a legnagyobb víziközmű szolgáltatók működéséről állítottak ki bizonyítványt. Mindezt, a vízfelhasználók számára hasznos információkkal együtt egy hétközepi sajtótájékoztatón jelentették be a vállalat központjában.

Május 10-én ismét kinyitottak vízmű ügyfélszolgálati irodái, így egyebek mellett Ajkán is. Információként hangzott el az is, hogy megkezdődtek a tavaszi mérőleolvasások, amiben számítanak a lakosság segítségére, például abban, hogy tegyék szabaddá a téliesített vízaknákat. A legnagyobb hangsúly azonban természetesen az összetett minősítésben megszerzett kiváló eredményen volt.

Kugler Gyula vezérigazgató megköszönte a vízfelhasználóknak, hogy két év elteltével is kiválóra minősítették munkájukat és felhívta a figyelmet arra, hogy tartós sikerről van szó, hiszen a TOP 10 sorrendjében nem történt igazán változás. Megköszönte a fogyasztók jobbító szándékú észrevételeit is, amelyek sok segítséget jelentenek további munkájukhoz. Kiemelte kollégái áldozatos munkáját is, akik a nap huszonnégy órájában igyekeznek biztosítani a zavartalan vízellátást.

Dr. Kizlinger András értékesítési osztályvezető fontosnak nevezte a vízmű munkatársainak naprakész tudását, amit különböző továbbképzéseken való részvétellel tartanak karban. Az ügyfélszolgálaton dolgozók külön konfliktuskezelő stúdiumokat végeznek (ez jól jön, ha felháborodott ügyfeleknek kell adott esetben higgadt és kielégítő válaszokat adniuk – a szerk.).  Furcsa módon az ügyfelek nem csak az általuk előállított egészséges ivóvizet „szomjazzák”, de azt is igénylik, hogy a sajtóban többször jelenjen meg híradás a vízszolgáltatókról is. Ez – különösen járvány időszakában – érthető is, hiszen az egészség egyik fontos napi eleme az ivóvíz, aminek tisztaságáról és fertőzésmentességéről a szolgáltató gondoskodik. A vízmű elsősorban honlapjának tartalmi fejlesztésével igyekszik kielégíteni ezeket az igényeket és sokszor tanácsot is ad naponta felmerülő kérdésekben. Például abban, hogy mit szabad a szennyvíz csatornába dobni és mit nem. Nehéz lépest tartani a gyártókkal akik olyan termékekkel is előállnak (pl. nedves törlők), amik egyáltalán nem a csatornába valók, és ha már oda kerülnek dugulást és a szivattyúk meghibásodását okozhatják.

A következő időszakban a Bakonykarszt szakemberei nyílt napokat szerveznek, ahová elvárják bármelyik korosztály képviselőit, hogy „élőben” is megmutathassák munkájuk nehézségeit és a minőségjavítás útjait.

Lékó Sándor

Comments

comments

Be the first to comment

Leave a Reply