Készen-lét

Vajon készen állunk-e arra, hogy adott helyzetben, adott időben a megfelelő segítséget tudjuk nyújtani az arra rászorulónak? Vagy tudjuk-e, hogy mikor kit kell hívni krízishelyzet esetén? Amennyiben nem tudja, hogy kit keressen, hívja az Ajkai Család- és Gyermekjóléti Központ által működtetett készenléti szolgálatot:

06-20/226-2322

A készenléti szolgálat célja a család- és gyermekjóléti központ nyitvatartási idején kívül (éjszaka, hétvége, ünnepnapok) felmerülő krízishelyzetekben történő azonnali segítség, tanácsadás vagy tájékoztatás nyújtása.

A készenléti szolgálat egy munkaidőn kívül állandóan hívható, közismert telefonszám (06-20/226-2322) biztosításával kerül megszervezésre oly módon, hogy a készenlétben lévő munkatárs szakszerű segítséget tudjon nyújtani, vagy ilyen segítséget tudjon mozgósítani. A feladatot az Ajkai Család és Gyermekjóléti Központ munkatársai időszakos váltásban látják el. Az intézmény nyitvatartási idején túl nyújt információs segítséget a készenléti szolgálat. A szolgáltatás a krízishelyzetben tanácsadással, információval, tájékoztatással, szükség esetén hivatalos személy – rendőr, mentő, tűzoltó – helyszínre történő mozgósításával történik.

A készenléti szolgálat hívása esetén munkatársunk:

  • telefonon azonnal tanácsadást és tájékoztatást nyújt,
  • kapcsolatfelvételt kezdeményez olyan intézmények és szolgáltatók (rendőrség, mentő, tűzoltóság, gyermekvédelmi szakszolgálat, családok átmeneti otthona, utcai szolgálat, stb.) munkatársaival, akik krízishelyzet esetén azonnali, szakszerű segítséget tudnak nyújtani.

Ha Ön, vagy ismerőse krízishelyzetbe került, keressen minket.

Mi készen állunk.

 

Kriskó Bianka intézményvezető-helyettes

Comments

comments

Be the first to comment

Leave a Reply